STÄNG
Lär av svenska experter
Tillgänglig 365 dagar
Börja när du vill

Träna med D-Flex & Pam – kom i form på 21 dagar!

Bild på D-Flex
D-Flex Träningsprofil och fitnessexpert

21 träningsfilmer, en per dag i tre veckor, matplan och en massa skratt. Efter den här kursen kommer du vara i ditt livs form!

Vill du satsa på din hälsa? Då är det här rätt kurs för dig! Vi kommer att hjälpa dig att komma i ditt livs form, och du kan hänga med oavsett om du är nybörjare eller har tränat i flera år.

Många av oss lägger mycket tid och pengar på prylarna i våra liv. Men det viktigaste vi har är egentligen oss själva, för om kroppen inte fungerar, hur blir då livet? Vårt motto i den här kursen är "Health is wealth". Den som har hälsan är rik, men det är den sortens välstånd du inte kan köpa för pengar.

Du får:

  • En träningsfilm varje dag i 21 dagar. Den mer vältränade hänger på D-Flex lite tuffare program. Nybörjaren eller den som vill ta det lite lugnare tränar som Pamela.
  • Lära dig varför skonsam träning är bäst. I D-Flex unika program finns inga hopp eller andra rörelser som sliter på rygg och knän, bara tuff men rolig träning.

  • Veta vilken mat du ska äta och hur ofta. Följer du matplanen kommer du antagligen att äta oftare än du brukar, men det kan också vara nyckeln till att orka träna.

Du kommer att få betala med ditt engagemang och svett. Allt ligger i dina händer. Ju mer du satsar på programmet desto mer får du ut av det. Men vi kan lova att det kommer att bli kul, och på dag 21 kan du se tillbaka på tre roliga och lite tuffa veckor som kommer att ge resultat du inte anar.

Fram med vattenflaskan – nu kör vi!

Du lär dig bland annat

  • Tuff träning som är snäll mot rygg och knän
  • Vilken mat som ger bäst energi och näring
  • D-Flexs unika övningar

För vem?

Alla som vill ta hand om sin hälsa, stärka kroppen och träna skonsamt.

Ungefärlig kurstid

Cirka 20 minuter per dag i 21 dagar. I kursen finns det totalt 9 timmar film.

Du behöver

Hantlar med en vikt du tycker är lagom, inte för tunga. En kettlebell, eller en annan liknande vikt. Det går bra att använda en PET-flaska med vatten i. En matta, yogamatta eller vardagsrumsmatta går lika bra.
499 kr
kursinnehåll
AVSNITT 1

Att ta hand om sin kropp

Det är det viktigt att du stärker hela kroppen och inte bara delarna som syns. En vältränad kropp orkar bättre med livets alla äventyr.
  1. Tankar om kroppen
  2. Träningen som stärker dig
  3. Vad vill du ha ut av din träning?
AVSNITT 2

Den viktiga maten

Proteiner i all ära men om du undviker kolhydrater och fett ger du inte kroppen vad den behöver för att orka.
  1. Maten du behöver
  2. Proteiner bygger muskler
  3. Var inte rädd för kolhydrater
  4. Vi behöver fett
  5. Ditt matschema
AVSNITT 3

Din träning – 21 dagar

Snart får du sätta igång med träningsprogrammet! Men först ska vi prata om varför det är så viktigt att göra övningarna rätt och inte överträna.
  1. Välkommen till träningspassen
  2. Planering, dag för dag
  3. Dag 1
  4. Dag 2
  5. Dag 3
  6. Dag 4
  7. Dag 5
  8. Dag 6
  9. Dag 7
  10. Dag 8
  11. Dag 9
  12. Dag 10
  13. Dag 11
  14. Dag 12
  15. Dag 13
  16. Dag 14
  17. Dag 15
  18. Dag 16
  19. Dag 17
  20. Dag 18
  21. Dag 19
  22. Dag 20
  23. Dag 21